CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, 18 November 2009

Amal and the gang

video

Selasa, 17 November 2009

Amal dan Along bersaing naik pentas

Hari ini 17.11.2009..hari yang penuh bermakna bagi Along dan Amal..kedua-duanya memonopoli anugerah cermerlang pelajar bagi tahap satu sesi pembelajaran 2009...Amal dapat 5 anugerah.Pelajar terbaik tahap satu/pelajar terbaik 1A/Terbaik bahasa MElayu/terbaik Bahasa Inggeris/terbaik Pendidikan Islam...Manakala abangnya (Along ) Mendapat anugerah.Pelajar Harapan Tahap 1/pelajar terbaik 3A/terbaik matematik/pelajar terbaik Bahasa Arab...Tapi yang paling diorang seronok pada majlis tersebut bukan untuk terima anugerah..yang mengujakan diorang ialah ...buat persembahan ...Nah tengok klip Video kat sebelah ni hah...anndu Rayang... video

Isnin, 16 November 2009

Yang ni lagi dasyat..



Memang dasyat..sebab harganya pun juga dasyat(RM 485Ribu)...tak p..tengok-tengok aje...tapi kalau dapat puas hati...

Terlepas...


Baru dok berkenan rumah kat bawah tadi dah dibeli orang RM 369 Ribu.....Try tenogk rumah ni la plak..macam lagi Ok..murah lagi(RM310Ribu)..kat Dengkil

Angan -angan dan perancangan 2010-2020


Tengok rumah kat tepi tu...kalau tak dapat pindah Terengganu tahun depan...ambe nak mintak pindah PUTRAJAYA...kalau kat putrajaya nak beli rumah kat Kota Warisan...kat tepi ni le rumah yang antara yang ambe berkenan..tu baru tengok kat internet...belum tengok betul-betul lagi,macam mana areanya...Kalau tak leh balik Terengganu kenalah buat RMK 10 sendiri...kena transit dulu kat PUTRAJAYA atau SELANGOR dan beli rumah...insyaAllah.

Jumaat, 13 November 2009

Aktiviti Azim

Nah ..kalau abah atau umminya da kerja ...abang dan kakaknya plak sibuk dok buat hal masing-masing ..inilah cara nak bodek AZIM supaya tak nangis...Kalu nangis juga tu,lapar atau mengantuk le tu... video

Aduhai Anakku...


Suatu malam tu aku pegi main badminton di Ibu Pejabat Polis Semporna..biasa anak-anak mahu ikut..Tapi malam tu ndak mahu diorang ikut..Tak tahu apa mood diorang..Kalau ikut pun bukan apa nak tumpang minim 100 plus abah je...Jam 11 malam baru habis main...sampai rumah bukak pintu...wah! Ya Allah..terkejut..tengok atas meja...hilang penat ku melihat nukilan anak-anak yang terpacak di atas meja...Ya Allah...Mudah-mudahan bila besar kasih sayang diorang dengan aku dan ibunya,serta adik beradiknya tetap segar dan subur seperti mana yang sedang aku dan mereka rasai pada masa ini....Mainan tu adalah mainan yang tak seberapa yang kami beli sama-sama pada petangnya,yang dilelong 70%(RM15)...apa boleh buat tiada pilihan...Aisya selalu dok nyanyi"apa yang penting? kerjasama"...

Model SK.Pekan 2


Nah Tengok tu....cantik tak uniform batik kami...Dari Pasar MPKB tu!!!! Semua orang senang hati dengan Corak dan warna baju... Tapi untuk sekali tu aje..ndak sudah mahu aku urus jika ditempah...tak berbaloi...mahal sudah.Gambar kenangan semasa di seafest Hotel..Ajk Protokol sambut KPM.

Rambut Baru Azim...






Hari tu ..kami sekeluarga pegi salon..potong Rambur..Salon tu ber ekon lagi...semua potong rambut untuk balik kampung termasuk Azim..kecuali Kaklong...Tukang guntingnya..huh..semuanya bantut.(Pondan)..
Dulu Aisya tak mahu gunting dengan bantut..bila di bodek oleh ackik...nah Di layer rambutnya...
Dengan kemudahan yang ada class...nak tahu berapa upah ?? untuk semua anak gunting Rambut = RM12. je....Kalu kat KL ...sorry lee...Rambut Ackik dah jadi macam polis jepun katanya...jelek katanya...kami semua bodek kata cantik...tersalah design rambut acih...hahaha..kesian...tapi dia ok je...selamba je...tapi kalu salah potong Rambut sikimi...Merah matanya wooo...mau nangis ma!...Bapak dia macam biasa le...potong skit je..Macam Mawi!!hehehe...

Rabu, 7 Oktober 2009

pENAT bERAYA.


Beginilah gayanya si along setelah penat beraya dari satu rumah ke satu rumah kawan nya...seronok beraya budak-budak kan...

Lagi RAYA








Gambor Raya 2009

Isnin, 14 September 2009

azim -3 bulan






Inilah wajah azim setelah berusia 3 bulan..gambar sebelum muka di penuhi cacar air...azim pun dah kena cacar air(ciken pox)..dah dekat nak raya pulok tu...tak pe lah..syukurlah pada Allah ,hanya penyakit biasa yang di beri ujian.

Jumaat, 4 September 2009